Ludzie, Którzy podziwiają

poniedziałek, 22 kwietnia 2013

[ 21 ]---------> Organizer do opasek

Siemanko ;)

Dziś mam dla was mała prezentacją jak zrobić organizer dla opasek do włosów.
Moja koncepcja, wasza może być inna.

Czas, który poświęciłam by go zrobić to zaledwie 10 minut. Więc każda z was go może zdobić w szybkim czasie, a i trudności nie ma.


Co nam będzie potrzebne?
- Wstążka- grubość 2,5 cm,
- kartonik,
- taśma klejąca-dwustronna lub jakikolwiek klej,
- nożyczki.



1. wyciąć z kartonika prostokąt, szerokość mojego ma 5 cm, długość 10 cm.
Wy możecie zrobić szerokość 7,5 cm, długość może być dowolna. Im dłuższy tym więcej na nim zamieścicie.
2. Ze wstążki wyciąć paseczki długości 7 cm. Na każdym nakleić taśmę klejącą z przodu i tyłu lub użyć kleju.
3 i 4. Skleić na pół.
5. Przykleić na kartonik. czynności powtórzyć do momentu skończenia się kartonika. Ja zaczynałam od dołu do góry.
6. Do dekoracji zrobiłam kokardkę i przykleiłam.


Tak gotowym organizerem możecie się cieszyć porządkiem w domu. Nawet może służyć jako dekoracja, ponieważ świetnie się prezentuje. ;)




4 komentarze:

Cześć ;)

Jeśli zostawiasz komentarzyk, to wiedz, że również wpadnę i skomentuję twojego bloga ;)
Jeśli zaobserwujesz , to również zaobserwuję.

Za wszystkie komentarze bardzo dziękuję ;)

Łączna liczba wyświetleń