Ludzie, Którzy podziwiają

sobota, 4 maja 2013

[ 30 ]----------> Pomysł na prezent- Ramka na zdjęcie DIY!

Witajcie serdecznie ;)

Pogoda jest troszkę dobijająca. Dopiero teraz się przejaśniło. 
Szkoda, że tak na koniec dnia. Może jutro będzie słonecznie.
Ja skorzystałam z okazji niepogody i przygotowałam dla was kolejny post z cyklu "pomysł na prezent dla mamy".

Dziś będzie całkiem coś innego. 
Bo pewnie nie każdą z was stać na kupno prezentu. I to nie znaczy, że jesteście gorsze! Ba! Nawet można powiedzieć, że jeśli ręcznie coś wykonacie to przede wszystkim jesteście kreatywne. I wasza mama na pewno bardziej się ucieszy z takiego prezentu niż łatwym kupnym sposobem zdobyty drogi i bezsensowny prezent.




Dziś zaprezentuję wam ramkę na zdjęcie. Wzór nr 1!
Jest to najbardziej banalny wzór i nie sprawi wam większego problemu.


No to zaczynamy:

Co będzie potrzebne:
- ramka na zdjęcie- drewniana. (możecie kupić już w kolorze. Ja jednak uwielbiam bawić się kolorami i mieszać farbki-jak małe dziecko ;D jednak z własnego doświadczenia wiem, że nie zawsze idzie dostać w odpowiednim odcieniu),

- wstążkę satynową ok 10 cm szerokości i pół metra długości- do kokardki i paska. Ja wybrałam w kropki (taką miałam w domu, kolor fiolet, ale wy możecie inną dodać).

- pędzelek, najlepiej płaski.

- farba fiolet, biała i srebrna. (tutaj kolor może być dowolny. Po zmieszaniu wychodzi metaliczny kolor fioletu, trudno dostępny w sklepach- ale jak widać można to zrobić samemu),

- klej MAGIC,

- nożyczki.



Rozłóż ramkę tak by została sama ramka, bez szybki i tyłu.
Następnie wyciś farbki fiolet, trochę białego i tyle co fioletowej,srebrnej. Wymieszaj dokładnie.
Pomaluj ramkę dwa razy. Moja schła 24 godziny. Więc nie skończycie jej jeszcze tego samego dnia!
Zrób kokardkę i przyklej ją na rogu ramki na przeciwległym rogu naklej pasek.
Złóż ramkę i dodaj do niej zdjęcie. 
Może to być twoje zdjęcie, twojej mamy i twoje bądź całej rodziny.


 Czyli, robiąc taką ramkę nie tylko pokazujesz, że nie tylko stać cię na kupny (banalny)prezent, ale możesz sama coś wykonać.
Zaoszczędzasz kilkanaście złotych.
I możesz się przy tym naprawdę dobrze bawić ;)
A twoja mama będzie Cię podziwiać!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Cześć ;)

Jeśli zostawiasz komentarzyk, to wiedz, że również wpadnę i skomentuję twojego bloga ;)
Jeśli zaobserwujesz , to również zaobserwuję.

Za wszystkie komentarze bardzo dziękuję ;)

Łączna liczba wyświetleń